Leerkrachtkwaliteiten

Een school met speciale leerlingen vraagt om speciale leerkrachten. Leerkrachten die hun voorbeeldfunctie serieus nemen en het beste uit zichzelf willen halen. Leerkrachten die hun eigen kracht kennen en deze blijven ontwikkelen in het belang van onze leerlingen. Onze teamleden zijn vakbekwaam, doel- en resultaatgericht in het omgaan met de ingewikkelde ondersteuningsbehoeften van onze leerlingen. We bieden kinderen onderwijs op maat en onderzoeken constant naar wegen om het onderwijs het best passend te krijgen. Door middel van samen leren en doen ontwikkelt het team zich, en daarmee de kinderen. Door vormen van Co-teaching werken we vanuit elkaars kwaliteiten e ontwikkelen we nieuwe lesmethodieken om zo tot een betere invulling van ons vakmanschap te komen. Met passie werkt een ieder aan het beste resultaat voor de kinderen, het team en zichzelf.

Groepsleerkrachten

Bastienne